.
Rýchly kontakt: Zavolajte nám 0907 022 027 Napíšte nám email info@xxlnabytok.sk
nákupný košík
NÁKUPNÝ KOŠÍK
prázdny
prihlásenie / registrácia
PRIHLÁSENIE
REGISTRÁCIA

FAQ - často kladené otázky

Prečo je dodanie do 7 pracovných dní ak je tovar na sklade?

  • tovar síce máme na našom sklade, no je potrebné naplánovať jeho prepravu k Vám. Vzhľadom na to, že 99% tovaru rozvážame vlastnými dopravnými prostriedkami musíme dopravu tovaru naplánovať na rôzne smery po celom Slovensku. Teda doba dodania do 7 pracovných dní znamená, že tovar môžete očakávať hneď na druhý, ale i na siedmy deň

Aká je dodacia doba tovaru?

  • doba dodania tovaru je rôzna, v závislosti od toho či je tovar na sklade - alebo nie je.
  • ak je tovar označený dobou dodania do 7 pracovných dní (SKLADOM) znamená, že tovar máme na našom sklade a vieme Vám ho expedovať do 7 pracovných dní (teda v rozmedzí jedného až siedmych pracovných dní)
  • ak je tovar označený dobou dodania do 14 pracovných dní (SKLADOM) znamená, že tovar je na skalde u dodávateľa a vieme Vám ho expedovať do 14 pracovných dní (teda v rozmedzí jedného až štrnástich pracovných dní). Doba dodania je dlhšia z dôvodu presunu tovaru od slovenského dodávateľa k nám, jeho kontroly na našom sklade a následnej expedície k Vám
  • ak je tovar označený dobou dodania do 2-3 týždňov (SKLADOM) znamená, že tovar je na skalde u dodávateľa a vieme Vám ho expedovať do 3 týždňov (teda v rozmedzí jedného dňa až troch týždňov). Doba dodania je dlhšia z dôvodu presunu tovaru od zahraničného dodávateľa k nám, jeho kontroly na našom sklade a následnej expedície k Vám
  • ak tovar nemáme na sklade, doba uvedená pri ňom je rôzna a to v rozmedzí 2-12 týždňov. Pri každom produkte je uvedená aktuálna doba dodania

Je nejaký skrytý poplatok pri zvolení spôsobu platby na dobierku?

Čo robiť v prípade, že nedostanete mailom potvrdenie o objednávke?

  • ak ste si istý, že ste objednávku ukončili, je najlepšie nás kontaktovať telefonicky alebo mailom. Je možné že ste nedopatrním uviedli zlý mail. V takom prípade skontrolujeme podľa Vášho mena, či nám objednávka bola odoslaná, zistíme kde sa stala chyba a odstránime ju
  • pri každej objednávke Vám musí byť mailom odoslané potvrdenie o Vašej objednávke

Je možné tovar vrátiť ak s ním nie som spokojný?

  • každý tovar je možné vrátiť do 14 dní od podpísania jeho prevzatia. Tovar však nesmie byť zmontovaný, používaný a musí byť zabalený v originálnom obale
  • náklady spojené s jeho vrátením znáša spotrebiteľ, teda Vy
  • pred odoslaním tovaru na našu prevádzku je potrebné vypísať a poslať nám Odstúpenie od kúpnej zmluvy a je nutné nás infornovať o tom, že nám tovar posielate naspäť. V prípade, že nás o tom neupovedomíte, nemusí byť tento tovar prevzatý od kuriérskej spoločnosti
  • s tovarom prosím pošlite aj príslušné dokumenty ako záručný list, dodací list faktúru, montážny návod, atď.
  • tovar neposielajte na dobierku, tovar nebude od kurierskej spoločnosti prevzatý
  • fiančné prostriedky Vám budú vrátené na účet najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru
  • adresa prevádzky na vrátenie tovaru je:

XXL nábytok
NK-Plus, s.r.o.
Vajanského 65
071 01 Michalovce

Je možné nakupovať na splátky?

Čo robiť v prípade, že tovar je po jeho otvorení poškodený alebo mi nebol dodaný kompletný?

  • v prípade poškodenia tovaru po jeho dodaní je postup uplatniena reklamácie veľmi jednoduchý. Do mailu nám pošlite podrobný popis závady s presne označenými poškodenými dielami podľa montážneho návodu ktorý je pribalený pri každom tovare, číslo faktúry, prípadne číslo objednávky a fotodokumntáciu detailu poškodenia a tiež foto z diaľky. Reklamácia sa následne odošle dodávateľovi a ten nám pošle nový náhradný diel, prípadne dôjde k výmene celého tovaru (postup reklamácie určuje dodávateľ/výrobca)
  • v prípade nedodania dielu z Vašej objednávky je najprv potrebné aby ste otvorili všetky balíky. Niektoré diely (napríklad šróby na zmontovanie postele) výrobca lepí páskou do úložného priestoru. Ak ste skontrolovali všetky balíky, no napriek tomu Vám chýba nejaká časť, do mailu nám napíšte číslo objednávky prípadne číslo faktúry a presne označený diel (podľa montážneho návodu) ktorý chýbal v tovare
  • Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní

Aká je záručná doba na tovar?

  • záručná doba je stanovená zákonom a to na 24 mesiacov (2 roky), ak výrobca neudáva inak
  • pri každom produkte na našej stránke je doba záruky uvedená

Je možné tovar pred jeho objednaním vidieť niekde naživo?

  • to, že je tovar označený ako skladový neznamená, že ho máme vystavený na našej kamennej predajni v Michalovciach
  • z kapacitných dôvodov nie je možné mať vystavený každý tovar, preto odporúčame si pred návštevou predajne overiť, či tovar o ktorý máte záujem je vystavený na predajnej ploche

Je pri objednávaní tovaru potrebná nejaká záloha?

  • pri objednávaní bežného tovaru nie je potrebná žiadna záloha za tovar
  • v prípade objednávky, kde suma presiahne 1000€ si môžeme, ale nemusíme vyžiadať zálohu pred objednaním tovaru u dodávateľa
  • v prípade tovaru, ktorý je v inom farebnom prevedení, alebo je braný ako atypický si taktiež môžeme vyžiadať zálohu za tento tovar pred jeho objednaním u dodávateľa
 
vyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcoviavyrobcovia